ronjaakosterberg.blogg.se

2013-06-21
09:41:02

Blablabla..
Hej! Vaknade idag och har jätte ont i armar och ben, speciellt när jag spänner dom! Säkert från igår, spände ju benen under sättet på danger/no limit och i stardance/extreme och armarna i alla karuseller när jag håller i mig. Så det är antagligen därför, men det går över.. Det är ju midsommars afton idag, blir nog att bara umgås med familjen och äta gott! Sen packa lite för imorgon så far vi kommer bli as grymt, men som sagt så håller jag mig uppdaterad på instagram: Ronjaakosterberg och videofyme: Ronjakosterberg. Haha det är så mycket folk som undrar hur jag stavar mitt efternamn och ja jag heter Kosterbärg! Det stavas bara så kanske konstigt men min mamma hette det morfar heter det också så. Jag har bara med e på bloggar osånt. Jaja annars lyssnar jag bara på musik och tar det lugnt! Ännu en konstig sak hände i morse, jag vaknade med jävligt vågigt/lockigt hår än vad jag brukar ha, det blev helt fult på mig sen har inte sovit med fläta det bara blev så! Får försöka platta ner det sen, lockigt hår är fint men nejnej inte på mig! Och ja jag ska byta header den här var sjukt ful. Ajjah typ pinsamt inlägg
ska uppdatera senare kyss!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: