ronjaakosterberg.blogg.se

2013-06-17
15:15:35

Dagen osv.
Hejhej! Varit ute ett tag men det började ju typ åska och regna mitt i allt. Så nu sitter jag inne och lyssnar på musik! Känner mig sjukt trött och hungrig, så tar nog och äter en smörgås sen sitter jag väl bara vi teven och väntar på att allt ska  klarna upp lite, så kan jag nog gå ut och springa eller spelar basket med Robin. Är så lat hela tiden haha, nemen nu är det iallafall bara 5 dagar kvar tills vi far iväg till stockholm/strömstad! Vet att jag skriver om det hela tiden, men är så sjukt glad över att vi ska fara dit och vara där i en vecka, så man får träffa alla osv! Så därför är jag på gott humör hela tiden.. Men imorgon får vi se om jag ska vara med Emelie? Annars slappar jag nog hela dagen ändå. Ajjah ska försöka uppdatera senare, kyss!
Old but Gold.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: