ronjaakosterberg.blogg.se

2013-06-15
11:27:56

When you ready come and get it!
Hejhej! Nyss varit ute en snabbis, idag ska jag inte göra mycket alls nog mest vara ute kanske cyklar någon stans. Sitter iallafall och lyssnar på musik ochs ska strax slänga i mig något ätbart. Kommer inte uppdatera så mycket idag för ska ta det lugnt från datorn idag, haha kan nog inte lita på mig själv att jag klarar det!? Nu är det bara 6 dagar tills jag far till Stockholm, sen dagen efter åker jag och Robin flyg till Göteborg där våran Morfar hämtar oss, tänkte lite fel från början att vi skulle till göteborg först osv, men nu har jag fattat!! ;) Kul ska det bli, längtar ihjäl mig haha! :D 
(Bilderna är från då vi var i strömstad 2009) 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: