ronjaakosterberg.blogg.se

2013-06-20
08:49:30

Tivoli osv.
Hejhej! Ska vara med Frida idag, vi ska på nå tivoli kommer bli sjukt kul längtar! Vet att jag inte uppdaterar så bra men det får duga. Som sagt så bloggar jag kanske inte mycket imorgon eftersom det är midsommar afton och dagen efter så far jag ju till stockholm/strömstad så ja men vi ser vad jag hinner, jag kanske kan blogga via mobil eller någon gång hos Morfar och Susanne dom har säkert en dator, men jag lär inte tillbringa min tid så mycket på det. Men när jag är hemma igen så kommer det bilder, sen kommer jag hålla mig uppdaterad på Videofyme så bara att kolla in där "Ronjakosterberg" Annars så sov jag inte värst bra i natt, drömmer mardrömmar hela tiden, har gjort det hela veckan utom den där justin Bieber drömmen ;) men jag drömmer oftast att jag drunknar, mördas, eller om spöken! Hooja inte trevligt men det försvinner nog. Nog om mardrömmar idag är jag bara allmänt glad så det lär blir en bra dag iaf, men ska försöka uppdatera senare kyss!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: