ronjaakosterberg.blogg.se

2013-06-20
21:27:23

Tivolit och Frida!
Hej! Sjukt kul dag, som sagt for vi till Tivolit och jag hade lovat Frida att åka alla stora/roliga karuseller. Först åkte vi Virvelvinden helt okej! Sen den här breakdance, åkte dom där några gånger. Ja då fanns det bara barn karuseller kvar och dom två största karusellerna "Extreme/stardance" och "Danger" stardance var rolig fast spände mig så mycket att jag typ fick kramp i ben och armar men det var det värt! Sen på slutet var jag typ as rädd för den där Danger den gick ju upp och ner och dom här stolarna åkte ut och vickade, åkte den med Frida, Nikolaj från min klass och hans kompis Nora, det var den absolut bästa karusellen jag åkt så jävla rolig! Jag blundar alltid i början menmen, jag och Frida höll på att skratta ihjäl oss, sen åkte vi den igen och den där stardance också! Efter det for vi bara hem till Frida, då var jag rätt yr för jag gillar inte att åka den där stardance för mycket eftersom den snurrar rätt mycket och håller på ganska länge. Men jag och Frida hade bara allmänt kul och gjorde lite saker! Kom hem för 20 minuter sedan. Ajjah haft en grym dag med Frida måste verkligen göras om!! Dock syns vi kanske i strömstad, men ska försöka uppdatera imorgon iaf, som sagt sa  jag att det skulle bli en bra dag, Kyss!
( inte min bild, bara tagen från internet, det är iaf Danger as grym, tipsar er om den!) 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: