ronjaakosterberg.blogg.se

2013-06-22
08:38:07

Stockholm nu imorgon Strömstad!
Hejhej, nu far vi strax mot stockholm det kommer bli 10 timmars bil resa hooja hur ska jag orka? Ajjah vi kommer sova på ett hotell sen imorgon tar jag och Robin flyget till Göteborg där min morfar hämtar upp oss sen kör vi till strömstad. Är så sjukt taggad! Vi får se om jag kommer hinna blogga och sånt, men troligtvis inte eftersom jag vill inte spendera min tid så mycket på det. Vi har packat klart allt så vi åker nog strax, jag och Robin ska ha lite godis vi kan äta på i bilen, kommer bli så långtråkigt men jag har ju min mobil! Jaja hörs snart alla blogg läsare nu far vi. :D
(Oj så gammal bild, förra sommaren. Saknar den tiden nå sjukt!)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: