ronjaakosterberg.blogg.se

2013-06-14
13:32:16

Städ dags.
Hej! Vaknade för ca två timmar sedan, åt frukost och satte på en film så jag kunde vakna till den.. Ska ta och städa mitt rum. det ser förjävligt ut! Så ska gå ut från datorn och sätta igång, får se hur mycket jag orkar? Iallafall så har jag redan packat allt jag ska ha med mig till strömstad :D även om det är 8 dagar kvar. Annars så sitter jag bara och lyssnar på Justin Bieber och bara tänker, det regnade ute för ett tag sen så det blir nog ännu en lat dag! Men lär ju ändå gå ut med hundarna, sen om det klarnar upp lär jag gå ut och springa om jag is. Jaja! Ska väl ta och äta någon liten lunch sen städa haha... Men jag uppdaterar mera senare kyss!
Hooja så gammal men bjuder på den.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: