ronjaakosterberg.blogg.se

2012-12-01
11:04:11

Allt som allt!
Ja lite korkad rubrik men what ever.. Idag ska jag väl vara med Emelie vi ska köpa godis o sen hitta på något, känner mig sjukt trött idag. Hoppas vi ser på film eller nå, haha alltså jag orkar typ ingeting idag, strax ska jag iallafal ta och duscha osv... Imorgon ska jag och Emelie till badhuset, med min pappa och lillebror jajamen, hehe nemen det blir nog säkert roligt! Sen har jag bytt design igen det är ju advent imorgon elr? Iaf så ville jag ha lite vintrigt/juligt, blev också sjukt trött på den andra! Idag får jag tillbaks min mobil så det blir säkert "nya" foton sen. Längtar faktiskt mycket till jul, har redan julklappar till Emelie,Vera, Kicki, Robin (Lillebror), lena och pappa. Ska köpa till Viktor och Amanda sen.. Snart om ngn vecka är det ju dans uppvisning också, mycket som händer nu! Jaja ska fixa mig nu sen ringer jag väl emme elr nå hejs.
Lagt upp denna förr men jag kan lika gärna göra det igen..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: