ronjaakosterberg.blogg.se

2012-12-30
09:07:00

Alltså.. Sista inlägget.. Osv!
Hejhej, vaknade nyss.. Jaoo detta är nog sista inlägget eftersom vi ska till stugan idag! Så vi ska baaraa packa och åka ditt efter lunch. Vi är nog bara där i 2 dagar? Det klarar jag av, så det kan nog bli lite mysigt, det är ju ändå nyårsafton imorgon. 2013! Japp o snart fyller jag 13 år haha.. Men jag är less på att känna att det alltid jag som gör fel när jag tjavsar/bråkar med kompisar, visst jag är inte perfekt det är ingen men ibland känner jag mig som ett stort fel själva jag! Att jag gör fel som väljer en nördig kompis enligt dom andra.. För dom gör så och så! O massa mer.. Liksom jag har sagt förlåt för saker jag gjort men fortfarande är det som om folk inte ser mig som "Ronja" den jag är utan ngn helt annan? Jag hatar att snacka skit om folk tro mig! Jag får dåligt samvete, jag må ha gjort det, asså snackat skit! Men jag vet själv hure känns när folk snackar om en just därför tänker jag inte haka på om ngn börjar säga ngt konstigt om en person Hon/han är ju som den är, den har väl inte bara dåliga sidor? Men om jag väljer att inte säga ngt dumt om dom så blir jag typ utfryst! Men jag bryr mig faktiskt inte, frys ut mig! O allt annat men jag tänker inte snacka skit om nån eftersom det inte är kul när det väl kommer fram! Att man har sagt så om någon.. När folk sagt saker om mig blir man ju arg, eller ledsen.. Så allt sånt där skit;) är slut för mig! Helldre utfryst än att såra personerna! Även om jag inte gillar självaste personen så behöver jag/du inte bara se allt det dåliga med den! Osv.. Men det var det ska se ännu en film Cyberbully! Elr såg den igår men den e svin bra, ni borde se den.. Jaja harebra pusshej!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: