ronjaakosterberg.blogg.se

2012-12-19
14:37:24

Anden i glaset, sova.
Hej, sorry jag har int bloggat men igår på skolan körde dom flesta anden i glaset, jag vågade inte vara med.. Sen så var jag med Josse och Tovah, dom ville köra det men inte jag! Så jag satt på Tovahs dator i ett annat rum istället, men så kom Tovah och ville att jag skullle titta osv, vet inte om det var fake elr så men det var läskigt så jag bad dom avsluta för jag ville inte se mer, dom sa att dom fick min mamma men jag vet inte jag tror att sånt där ande i glaset är på låtsas men jag blir ändå lätt skrämd, men dom avslutade efter jag fått se aa jag såg på typ i en minut innan jag blev rädd eftersom det var mörkt där inne.. Nån kanske rörde glaset ngn av Tovah eller Josse haha? Nemen sen så hade typ Jennifer fått mke näsblod tre gånger, och det brukar sluta så enligt sidor om det e nå farligt osv.. Men hon hade gjort många gånger och man får väl bara göra 3 gånger i mån elr nå! Men skitsamma det blev en orolig natt för mig sov inte så mke så ska försöka vila nu känner hur trött jag är verkligen! Har också ont i magen osv, ska väl se lite film o försöka sova hejs!
Gammal men bjuder! ;*

Kommentarer:
#1: ida

Trevlig design! :)

Svar: Haha tacktack ;)
Ronja kosterbärg

2012-12-19 @ 14:41:11
#2: Hanna

härlig blogg :)

Svar: Tack! :)
Ronja kosterbärg

2012-12-19 @ 14:44:16
#3: Anonym

Anden i glaset är riktigt, när du värmet glaset och tillkallar en ande så öppnas en portar till spökvärlden, dom accepterar inte att dom är döda därför blir de andar, och anden i glaset är ett sätt att få kontakt med andar

Svar: Jaha.
Ronja kosterbärg

2012-12-23 @ 17:52:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: