ronjaakosterberg.blogg.se

2012-12-24
22:07:00

Facebook sak.
Jennifer alatalo: snäll tjej, rolig, söt, ngn som stod mig riktigt nära förr!
Ellen Ek: Glad,gullig, min bästavän snäll osv!
Lia Almqvist: Snäll, fin, rolig!
Intisar kozadi: Snäll, rolig, med mer!
Emma Marcussen: Söt, snäll, säkert rolig, vill lära känna!
Sussi Olssen : Fin tjej, säkert snäll o rolig, vill lära känna!
Melissa Wiggefors: Barndoms vän, söt,fin måste vara med snart!
Nina Skoglund: Värkar snäll, söt osv vill lära känna!
Lotta fjellström: Söt tjej, brukade umgås med som liten!
Joel Hermansson: Känner inte, säkert snäll!
Emelie Almqvist: Sjkt fin o rolig tjej, min bästavän, jag kan lita på högst!
Moa Hartman: Fin,söt osv snäll vill lära känna!
Jennifer Avoja: Fin, säkert snäll osv!
Maja Wallmark: Säkert snäll, söt,fin vill lära känna!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: