ronjaakosterberg.blogg.se

2012-12-09
10:28:00

Här ska det vara en rubrik.
Tjenamittbena, nejmen hej! Söndag idag, orkar inte tänka att det är måndag imorgon! Man är alltid så trött och då orkar man inget.. Fast det är ju snart jul lov osv, vi ska ju även få våra betyg snart, hoppas jag har godkänt iallt åtminstone? Jo men taggar sista dans träningen idag. Nästa söndag ska man dit lite tidigare, typ vi 3/4  och nå annat jag inte fattade för tider men då ska vi träna osv.. Och klockan 6 är självaste uppvisningen! Det var inte att det skulle vara tidigare denna gång typ.. Men har nyss rensat min garderob har fortfarande as mycket kläder kvar, ska rensa den sista också ngn dag. Jag har tre garderober, hehe har haft/fått så mke kläder så ja men nu är två st tömda, kändes bra! Sen ska jag ta och jobba ngn sida med matten, tänkte jag kunde göra det. Men ska fortsätta nörda facebook nudå hejs!
OLD, men i love you ekis, du är underbar! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: