ronjaakosterberg.blogg.se

2012-12-14
21:54:33

Hejhej rubrik här oså
Hej! Det var riktigt roligt på Josses kalas/fest, vi såg på film shark night en bra film.. Ja det var en kväll jag sent ska glömma! Annars sitter jag just nu hemma ensam, pappa och Robin är på affären och köper ngt, lite kusligt eftersom Robin sa att det var ngn som ryckte i dörren och bankade. Så när jag öppnade dörren stod Robin där med kniv haha! Jag har ju sån där rädsla men dörren är ju låst som tur är hehe.. Ska väl se klart one tree hill, alltså jag har liksom en sänsong som går på tv på datorn som jag sitter och ser. Ja sitter annars och tänker på dansen, det är ju uppvisning på söndag, ska bli grymt spännande osv! 10 dagar kvar till julafton också jippi! Hihi. Men ska dra nu pusshej!
 
Bara nå bilder..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: