ronjaakosterberg.blogg.se

2012-12-25
10:07:55

Idag, stan imorgon, pengar!
Hej, gick o la mig vid 12 igår, var sjukt trött! Jaja men idag ska jag vara med Emelie, vi ska fota osv.. Sen gör vi säkert andra sjuka saker, blir nog roligt iaf. Sen imorgon ska vi på stan, vi har frågat några stycken hoppas alla kan? Alltså om dom vill följa. Sen är det typ mellandags rea eller nå. Ska ju först o främst köpa team sportia byxor, vill inte slösa upp alla mina pengar eftersom jag inte får min månads peng först i maj! Men har bestämt att ha minst 200 kr kvar, sen är det nå pengar från morfar typ 300 osv.. Så då har jag 500, aa men fyller år om ett tag också då önskar jag mig också pengar! Jag är ju en sån här tjej som är riktigt duktig på att spara! Men har 800 hundra om jag räknar ihop allt så har ju mitt team sportia kort och 300 annat jaja nog om pengar! Det blir nog roligt det med, att fara på stan var ett tag sen. Får se om jag hittar nå fynd! Hade tänkt köpa lösnaglar för jag önskade det i julklapp, oså men fick så mke annat så jag köper kanske dom ist! Men ska försöka hitta på något nu sen ringa Emelie pusshej!
HAHAHA fattar inte att jag lägger upp denna! Min brosa ser lite halvt galen ut eller? O jag med dock, men bjuder.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: