ronjaakosterberg.blogg.se

2012-12-28
10:49:26

Igår, ormberget!
Hejsan! Vaknade nyss.. Men jag var ju med frida igår jag hade verkligen roligt. Hon kom hit då satt vi mest och snackade åt ngn slags mocka ruta, sen gjorde vi annat.. Aa vi gick ut och köpte en dricka, och kämde ut oss lite grann haha! Sen så gick vi hem till mig igen och tänkte skrämma Robin men det gick inte så bra då.Sen tog v i mina pulkor HAHA och gick ut till backen bakom mig, åkte lite grann var kul, sen grävde vi ner varan i snön bara förs kojs skull, och Robin fick massa snö på sig o jag kunde inte hålla mig till skratt! Men vi hade liksom en pulka över huvudet eftersom då får man inte snö i ansiktet men det fick Robin. Ja sen skulle han gräva ner mig och Frida så jag o Frida satt o pratade tills jag råkade sopa en massa snö i hennes panna, och Frida fick panik att vi inte kunde andas, då lyfte vi på pulkan men så fort vi lyfte på den så började vi skratta osv.. Men vi gick in och jag o frida spelade ngt slags spel om frågor o sånt, jag höll på att garva ihjäl mig åt Frida för hon fattade ingeting i frågorna elr vissa iaf haha.. Men vi for sedan till ormbergets pulk backe vilket var roligt, men på slutet så gick vi till självaste slalom backen, (Det var mjuk snö, och min pulka är inte vidare bra heller) herregud så fort det gick, vi bara skrek hela vägen ner fast skoj vare men nu ska jag dra o bloggar nog sen.
Gammal o ja men bjuder bjuder...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: