ronjaakosterberg.blogg.se

2012-12-01
15:41:00

Jadu..
 
Hejhej! Sitter här med min lille bror och lyssnar på musik, vi har nyss sett film och vart på ica. Emelie kunde liksom inte vara med mig! Sen fick jag inte tillbaks min mobil så får den sen då dom kommer hem. Jaja nu ska jag se portkod 1321 missat ett avsnitt den är ju slut nu men kan bjuda på ett par gamla bilder från då jag var liten hade liksom lust med det, såg sjuk ut på den tiden men men, sen en bild från igår på mig och kicki.
HAHAHA herregud, hade också glasögon då ett tag-
 
Robin den störde lille brosan, haha nej jag bara skojjar!
Denna kanske var från förra vintern, ojoj fina kläder nejneeeej.. Jaja bjöd på lite pinsamma bilder hejdå!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: