ronjaakosterberg.blogg.se

2012-12-23
13:43:21

Lite om mig själv o mer..
Tre saker om dig!
1. Jag gillar inte skåp bilar eller sprutor!
2. Jag är rätt blyg i början då jag ska lära känna ngn, men sen är jag ganska känd för att vara lite ja som jag är! ;)
3. Jag längtar tills jag börjar 7:an!
 
Frågor!

Är du kär?- Nej
Vem av dina vänner var du med senast?- Kicki
Gillar du julafton?- Aa
Gillar du din födelsedag?- Jo
Har du mycket vänner?- Nja, eller jo men it många som jag umgås med typ, fast har inget emot att få fler haha!
Har du en bästavän?- ja
Någon du saknar?-  Många! Hehe nemen det e nåra stycken.
Har du några hujdjur?- Japp två hundar.
Provat på att röka?- Nepp..
Favorit film?- Lol, sydney white.. tror jag?
Favorit program?- One tree hill.
Favorit film som liten?- Lejdy och Lufsen elr vad den heter, och micke och Mole hehe..
Favorit mat som liten?- Minns ej..
Något du hatar?- Bråk, att vara avundsjuk, blod pudding.
Något du älskar?- Dans, datorn, slalom  vänner osv..
 
En bild på någon du saknar
Min hund Ior, dog för 5 årsen ;(
 
Bild på dig och en av dina bästavänner!
 
Bild på ett bra minne!
 
Någon du ofta var med förr!
 
Bild på något du saknar!
 
 
Berätta om det du saknar?
 
Vi var "bästavänner" allihop, vi var som en liten grupp! Finns mer jag saknar men det här är ett av dom, vi har typ splitrats. Vänner är vi allihop ändå men jag saknar det.
 
En gammal bild på ännu ett minne!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: