ronjaakosterberg.blogg.se

2012-12-16
09:46:34

Morgon.
Hejhej! Var på mammas grav o tände ljus igår, det var många som varit där. Saknar henne grymt! Men annars var jag med kicki vilket var skoj, vi hann inte fota elr jo men jag blev onöjd med bilderna på mig så det blev ingen ny prfbild haha. Idag är det dans kvart i 11 så därför är jag uppe nu, ska bli sjukt kul. Hoppas Emelie fotar, eller nån så jag kan ta ngn bild till bloggen iallafall! Men det går nog bra uppvisningen heter: Hiphop at hogwarts typ? Jaja nu ska jag se mer one tree hill kan inte sluta kolla på det, det är så bra.. Men hejdå!
Tog bilden från facebook av Frida hoppas det var okej? <3 Mammas grav!
Jaja bjuder på denna från igår.. -.- 
 

Kommentar:
#1: Anonym

Näe dog din mamma?

Svar: För 5 år sen, :)
Ronja kosterbärg

2012-12-17 @ 19:35:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: