ronjaakosterberg.blogg.se

2012-12-14
14:19:48

Mörkbrunt hår, dålig update, lucian.
Hejsan! Vet jag har inte bloggat på länge, men har haft data förbud osv.. Ja jag har ju också färgat håret mörkbrunt, blev nöjd! Kan ju inte fota det eftersom jag inte har ngn mobil. Bara en gammal knapp mobil som får duga till vidare! Men ni ser nog på fotona som mina kompisar fotat, igår på lucian alltså. Ja på tal om lucian det var kul men jobbigt, vi sjöng på morgonen, fick stiga upp klockan 6 o sådär, åt ingen lunch heller för åt så mke lussebullar/godis o sånt på universitetet men jag var med folk osdär, haft kul typ, var med kicki o emme osv vilket var kul. Men idag ska jag på kalas/fest hon Josefine blir säkert roligt, men ska se one tree hill nu bloggar kanske sen elr imorgon ska inte glömma, puss.
 
 
 

Kommentar:
#1: Anonym

men jag har en bättre blogg en du och sluta och tro att du är bäst för det är du inte

Svar: Jag tror inte jag är bäst, har jag någonsin skrivit det.. Jaha vad kul för dig, vad heter den? ;)
Ronja kosterbärg

2012-12-16 @ 12:57:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: