ronjaakosterberg.blogg.se

2012-12-06
15:11:16

One tree hill!
 
Hejhej. Igår var jag ju med Kicki vi, tog hennes madrass och gick till en backe, och åkte på den. Som vi skrek spc då den välte över osv.. Sen var det roligast då kicki åkte själv och hon bara flög av och blev snömulad, huvudet nere i snön, och benen rakt upp, skrattade så jag grät! Och då jag o kicki åkte vi skrek och halvvägs så bara tvär stannade den och ja vi for ner i snön, och jag landade på kicki. HAHAA! Det var sjukt roligt. Annars idag har det varit en rätt chill dag, gympa och allt sånt. Nästa vecka har vi ju Lucia, Ellen Asp i våran klass blev självaste lucian! :D Men så vi har liksom tränat sånger oså int idag men igår osv.. Tre dagar efter det har jag och Emelie dans uppvisning, hela dansen är ju klar så det är bara att repa! Annars om ca 5 min ska jag gå och se One tree hill det börjar typ varje dag kl:15.10 på femman, ett riktigt bra ungdoms program,
såg det även som 8/9 år, för min bonus syrra Amanda såg på det då, hon är typ 7 år äldre än mig.. Men nu har det börjat om så det är kul, ni kan ju ta och se det typ nu kanske ngt för dig? Men bloggar väl sen hejs.
 

Kommentar:
#1: Alva! :)

One tree hill är asbra, min syrra har typ alla säsonger på dvd typ förutom en :)<33

Svar: Jag vet! Okej, mitt favo program typ haah! <33;)
Ronja kosterbärg

2012-12-06 @ 15:15:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: