ronjaakosterberg.blogg.se

2012-12-05
17:52:00

Tjooo!
Ja Tjoo haha.. Min mobil var tydligen inte död vi lämnade in den osv.. Skolan var okej, men ska strax äta sen vara med kicki var med henne för ett tag sen också vi höll på med Lasse o Wilmer och hade riktigt kul haha! jaoo, 5 december idag yäää.. Sen så är jag bara riktigt less på ngra stycken, och att folk säger en massa lögner om mig, som egentligen är inriktade på dom. Lär väl lösa det på ett elr annat sätt? Sen var det ngn som skrev en hat kommentar på min blogg elr snarare två. Om att det var så jävla dåligt att skriva r.i.p the mobil HAHA sorry men tyckte det lät lite roligt! Men hejdå ska dra bloggar kanske sen puss.
Kanske inte går att läsa men whatever...
 

Kommentar:
#1: Anonym

-Hur dog din mamma?

Svar: Det angår inte liksom inte dig. :)
Ronja kosterbärg

2012-12-09 @ 14:29:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: