ronjaakosterberg.blogg.se

2012-11-03
11:54:17

Älskar dig min stjärn syster!
Emelie du är världens bästavän, jag har aldrig haft en så otroligt underbar vän du. Allt vi gjort. Alla minnen tillsammans kan vi gå mot eld och vatten! Kan inte riktigt besrkiva hur mycket du betyder för mig, för det vet du väl redan? Alla borde ha en vän som du, som alltid stöttar en, som alltid finns där för en. Och jag har just den turen som fick chansen att vara din vän. Snart 5 år och det ska bli mer... Du är faktiskt den enda jag verkligen "KAN" prata om allt med, när jag är ledsen går jag till dig, för jag vet att du försöker förstå, och jag försöker vara en lika bra vän som du till dig! Jag skiter fulständigt i vad folk tycker om att jag är med dig.. Tillsammans är vi äkta vänskap gumman! Finns så mke mer att säga men det räcker med 3 ord "Jag älskar dig!" Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaks!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: