ronjaakosterberg.blogg.se

2012-11-23
14:13:22

Ännu en grym rubrik!
Tjabbatjenahallå! Görnidå, haha nemen idag var det ju skola vi hade ngn slags Teknik, vi skulle få en glödlampa att lysa med hjälp av batterier o ngn av klippt slad och dom flesta lyckades. Jag och Ellen ek med då blev vi glada haha, sen gjorde jag inte mycket mer, förutom att jobba osådär.. Men nu kom jag hem för ett tag sen, ska bara lata mig framför daton/tvn fixa mig lite, mitt hår ser ut som ett fågelbo! Ja senare ska jag vara med Kicki ska ju även sova där, det blir säkert kul, Emelie kunde inte för hon har typ fått halsflus stackarn! Ja men jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om så säger väl hejdå då Kramhej!
Hihi tekniken på skolan juh..
Min nya prfbild gilla den så e ni bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: