ronjaakosterberg.blogg.se

2012-11-13
21:02:58

Another night, another dream wasted on you!
Hej! Var nyss med kicki, haha vi hade kul pratade lyssnade på musik osv.. Sitter och tänker på olika saker right now! Alltså säkert alla iaf många har blivit kallad för ful ngn gång, men när det upprepas gång på gång så tar man det inte som ngt som bara kom ur munnen på nån bara för att! Man börjar känna sig ful, då folk sitter bakom en och skrattar för att man e så fuktansvärt ful! Och allt det här med populäritet? Man måste alltid vara på ett viss sätt för att bli accepterad! Man kanske inte är mobbad men man sitter ändå i en övergiven soffa och tänker, kan jag inte vara som jag är? Vara den jag är bekväm med, klä mig i det jag gillar utan att ngn säger elr kollar konstigt på en! Som sagt är världen full av sånt slams.. Visst jag kanske varit elaka mot folk för att dom är lite udda! Men det är ju fel, asså jag menar hon/han är ju som den är.. Ibland tycker jag att man ska våga vara annorlunda! Vara med dom som inte bryr sig hur du varken klär dig elr ser ut! Jag e inte en sån som vågar jag är en ganska feg människa faktiskt. Men jag vill ibland verkligen "Vara" mig själv, men det är inte alltid så lätt det har hänt mig asså att jag varit  mobbad/utstött osv.. Men det e mke bättre nu, varför`? Kanske för att jag mognar, alla förändras av sig själv med tiden man växer. Ja det finns så mke mer i den folkmassan jag lever i! Ibland ser man saker som ger en stora obehag! Jaoo det var väl dom tankarna, men själv har jag det riktigt bra! :D men saker händer ju hela tiden. Men hejdå hare bra! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: