ronjaakosterberg.blogg.se

2012-11-14
16:22:45

Dom 20 första som gillar skriver jag vad jag tycker om i min blogg..
Sara Hedman: Fin, snäll osv!
Alva Ehnbom:Rolig snäll och ja!
Mikaela Wikström:Söt säkert snäll och rolig!
Evelina Hedström: Fin tjej, känner inte!
Alexandra Eklund: Söt säkert snäll oså!
Juliana Marjai:Rolig, söt och en snäll tjej plus min klasskompis! 
Oscar Bergquist:Söt, snäll osv!
Kicki Berglund:Rolig tjej med humor, söt!
Hannes töyrä:Går i samma klass, snäll!
Wilma Johansson:En rolig tjej, fin och snäll!
Jennifer Alatalo:En tjej  jag ofta var med förr, väldigt fin o snäll!
Saga Nilsson:Söt, känner inte!
Julia Sandberg:Vet typ inte vem det där, snäll typ.
Nils Kung Renhed:Samma där, vet typ inte vem det är säkert snäll.
Ellen Ek:Alltid snäll, glad, söt o mer!
Gabriel Wassermann:Rolig, snäll!
Emsan Bästa Almqvist: Snäll, rolig, Min;) mer!
Ja det var inte 20 men jaja.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: