ronjaakosterberg.blogg.se

2012-11-13
18:09:27

Ellleeen aaasspp osv..
Hejhej, var med Ellen asp för ett tag sen vi hade skoj, såg på film pratade osv! Annars vare ju skola som vanligt gjorde ingep spc där utom på rasterna hade jag sjukt kul, var med Emelie och Vera vi sprang runt och lurade/skrämde varan gömde oss osv.. Haha filmat det men kan inte lägga ut.. Sen diskuterade Asp och Ek hela tiden så jag häll på att garva ihjäl mig haha! Dome så söta. Som ni ser har jag en ny header jag har inte gjort den  Ellen J i min klass har gjort den, it till mig men det var nå gratis design sak, Så tog den hon e duktigt på headers! :) Jaoo. Men strax ska jag plugga lite med organ och tarmar. Vi har nå slags test på fredag så måste vara redo, just nu sitter jag och nördar facebook, som vanligt! Alltså har märkt att jag har bilder typ i varje inlägg, jaja what ever bloggar kanske mer sen, pussokram hejs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: