ronjaakosterberg.blogg.se

2012-11-19
17:03:24

Fuck it´s monday!
Hejhej! Ja rubriker lyder, ja alltså skolan var normal utom några saker, som jag helst inte skriver om men kan iaf säga: Jag blev inte ledsen över det ni sa utan det var blandade känslor och lite mer som jag inte riktigt kan förklara! Sen så må jag vara känslig men jag orkade inte mer med en sak det handlar om en massa saker så klarade bara inte av det, det var inte snällt av mig heller men det var inte det jaja!.. Men annars så har jag varit med Kicki och Emelie hade skoj men emme tappade sin nyckel, ojah lite oturs dag idag, men jag går vidare bara sjukt less på en sak. Men ska vara med kicki strax vi har nog skoj haha. Föresten dansen var kul lite cp men what ever! Nu säher jag hejdå o ska gå och leva livet! Puss på er :D
Min moster har gjort en sån här fin tatto ;) min mammas namn <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: