ronjaakosterberg.blogg.se

2012-11-01
16:06:00

Halloween osv..
 
Hej halloween var väl kul! Fick "Lite" godis, sen skadade jag o emelie oss genom att vi var ju siamesiska zombies så vi blev typ jagade och sprang in i en lyckt stolpe, jag skadade knät och emelie käken så har lite ont just nu annars vare ju skoj! ;p Idag har jag bara tagit det lugnt inget mer.. Är lite depp elr aa? Vissa dagar är man inte så glad. Ja alltså ibland hade jag bara velat att man kunde styra vissa saker och styra tillbaks tiden till exempel! Lite konstiga saker har hänt inget farligt precis men det löser nog sig! Ja har väl sett på film och varit med emme en pytte liten stund, ska väl se ännu mer film elr gå ut o jogga elr nå? Tänka lite bara slappa och vara ensam ett tag, ibland kan det vara könt att vara ensam en stund. Annars så är allt som vanligt bjuder på dagens outfit osv.. Hejdå hare bra<3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: