ronjaakosterberg.blogg.se

2012-11-20
20:45:15

Sjukt kul dag!
Hade riktigt kul med Emelie och Kicki idag, vi pratade ut om saker som vi är så sjukt less på osv..Men vi busade också med Lasse min hund och käkade gott på fotbolls plan! Ska vara med dom imorgon och på fredag ska jag och Emelie typ sova hos Kicki, sjukt kul lär det bli. Sen vill jag säga att förlåt om jag varit elaka mot er ngn gång elr  så.. Men ni vet hur jag hanterar ilska och när jag e ledsen. Ni kan mig utantill! Så ni förstår mig oftast, ni har alltid funnits där för mig, mer er kan man vara sig själv till 100% ni har samma humor och vi gör helt sjuka saker, När jag är ledsen kommer ni alltid. Vi har våra bråk men det löser sig alltid, och jag vet att ni förtjänar ngn bättre än jag, men jag försöker faktiskt göra det bästa även om jag beteer mig som en idiot då och då! Även om jag gör det så konstigt nog lämnar ni mig inte, det är som om ni vet att jag verkligen behöver er och inte kan klara mig utan så underbara vänner som ni! Asså jag vet inte vad jag ska säga men tror det räcker med tre ord: Jag älskar dig! Ni är bäst.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: