ronjaakosterberg.blogg.se

2012-11-29
20:15:49

Vera!
Hejhej! Idag har jag varit med Vera en av mina bästavänner, ni vet nog redan det men.. Aa vi var hos Vera en stund pratade och for ut, vi snackade osv. Sen gick vi till mig och stördade oss xD nemen vi typ försökte stå på händer, och göra kullebyttor i min säng, och var allmänt knäppa haha, vi typ. Den stora foten mot den lilla foten.. Oså dog vi typ av skratt och gjorde så där några gånger HAHAHAA, oja sen gick vi än en gång ut och typ dansade på en bro, och sjöng! Hade riktigt roligt älskar dig gmn;* men nu ska jag ta och sticka lite så jag hinner göra klart min halsduk, har tyvärr inga nya bilder mobil förbud, får tillbaks den på lördag, sen så blev min pappa tvungen att rensa hela datorn så alla mina videor/foton osv for bort, jag som skulle slå ihop alla mina filmer till ett minnes skit, blir väl att göra om, det braa är att datan segar inte nu! Men hejssvejs skriver imorgon.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: