ronjaakosterberg.blogg.se

2012-11-15
18:58:00

Vi lever och dör bara en gång, se till att ta vara på varje sekund!
 
 
Hej! Vill börja med att säga" Jag älskar dig min finaste mamma Glömmer dig aldrig!" Det är denna dag som hon gick bort!.. Men faktiskt så har skolan blivit mycket roligare på sista tiden, även om lektionerna är jobbiga, känner att jag lärt mig mer iår hehe, men jag, Tovah och Ellen ek satt och snackade om att skolan har blivit roligare för vi lärt oss mer.. Sen på rasterna får jag alltid ett gått skratt, idag skrattade jag och Emelie så mke att det bara rann tårar från mig som om jag börjat stor böla! Vi hade sjukt kul.. Sen lite senare efter skolan hade jag läx hjälpen Tovah satt och jobbade mig. Sen var jag med Tovah en liten stund vi hade väl roligt! Men ska se till att träna lite på dans stegen nu, kan dom men vill se att dom sitter! Kan ju bli lite förvirrad, i våran sal där dom alltid har as hög musik osv.. Men det är kul, annars ska jag också plugga inför imorgon japp kyss.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: