ronjaakosterberg.blogg.se

2012-10-27
20:42:29

Emelie,Vera och Kicki!
Tjoo! Kul har jag haft idag, som ni nog vet har jag varit med Emme Vera och Kicki idag. Vi gjorde lite allt möjligt, typ vattenbalonger, körde blindbock och kurra, klädde ut oss till nå fula män. Jag vet vi är lite galna som vi är haha! Sen åt jag hos Emme och efter det for vi två ut, vi pratade och typ började prata ungefär så här: Tjena caboy! Du är i vilda västern nu partner! Osv.. Och vi höll på att garva ihjäl oss, sen typ gjorde vi likadant fast med bonde och sjörövare, tillslut började vi tänka på kycklingar och började härma massa djur genom att låta som dom över hela porsön! Vi var typ drogade haha nej men vi har alltid nå slags konstig humor, kan väl bjuda på lite bilder då, inte dagens outfit orkar inte men hejsvejs!
 
 

 
 
 
Vera,Emelie,Kicki och jag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: