ronjaakosterberg.blogg.se

2012-10-29
07:53:17

Facebook sak..
Ellen ek: Väldigt snäll, söt och en av mina bästavänner typ.
Jennifer alatalo: Fin, snäll, var med mke förr.
Vera harila: Vacker, sjukt roligt, mina bästavän.
William larsson: Snäll, känner it.
Adam flordström: Rolig söt osv..
Moa hartman: Söt, säkert snäll, vill lära känna.
Frida adersson: En tjej med humor, Rolig fin.
Nina skoglund: Hade velat lära känna, Fin osv.
Ellen johansson: Söt, snäll och rolig.
Juliana marjai: Rolig, väldigt snäll osv.
Emsan almqvist: Min bästavän, otroligt snäll och söt.
Johanna säärelä: En rätt rolig och snäll tjej.
Lova lindgren: Fridas kompis, snäll och fin.
Tom andersson: Min mammas kusin, väldigt rolig och snäll haha.
Ida hedqvist: Sjukt fin, snäll.
Hannah mörtsell: Säkert snäll, söt känner int.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: