ronjaakosterberg.blogg.se

2012-10-26
20:43:00

Försök inte vinna tillbaks personen som valt att förlora dig.
 Hej! ja idag var jag ju med Kicki, vi hade roligt! Vi typ snackade om karuseller, sen sa kicki: Vettu vad? Vi leker batman! Jag:Vah? Kicki: Ja asså karusellen... Sen åkte vi i kompis gungan och la ner huvudet på kanten , så kändes det som om man var upp och ner då satt vi där och skrek: BATMAN! Och som vi skrattade! Haha, sen ringde vi Emelie, och sen kom hon! Vi typ stog och dansade på skolgården till: Tänk om jag hade en liten liten apa! Sen åt hejsa bamse hehe, men några tonåringar kom och kicki sjöng ngt i låten, och ena killen kollade argt på oss och sa: Vad saru? Kicki: Haha inget! Han: Vah nähä! Sen typ gjorde han ngn arg min och sprang iväg haha! Hade iaf riktigt roligt trots allt den tråkiga starten! Men bjuder på några bilder, hatar kameran på den så det blir ofta riktigt dåliga bilder, men har ställt in den på nå konstigt så den har nå slags cp ljus, fixar sig nog sen men här har ni dom! Och ja innan så kommer ett inlägg, svar på min frågestrund från min förra blogg!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: