ronjaakosterberg.blogg.se

2012-10-29
20:26:00

Grym dag!
Tja! ;) Var ju med Frida idag, vi hade super kul eller iallafall jag. Vi som vanligt klär ut oss haha! Till några som heter
Ulla och Catrin, vi har hållt på med dom i cirka 1 år. Och vi tröttnar aldrig på att klä ut oss till dom och kämma ut oss, vi gick till ica och garvade som tusan för några tjejer som kanske var 13/14 stog och skrattade åt oss, som vi kämdes så vi sprang typ ut men vi skrattade också. Sen kom en tant och sa: Hahhaha, vad ni är snygga! och frida så då: Vivet! Jag: Tackaaar! Ja sen åt vi tacos och for sedan till Ljusfestivalen, det var coolt att se älskar dig frida! Men sen blev det lite tjorvigt med bussen så var super stressad men är hemma nu så ja. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra? Kanske vara med ngn men det ser vi då, pusshej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: