ronjaakosterberg.blogg.se

2012-10-26
13:45:00

I make my mistakes, but I can not do more than to say I'm sorry ..
Hej! Vart i skolan idag, som sagt så slutade dagen inte så planerat... Jag vet att jag inte är världens bästa person och så, men kan faktiskt inte göra mer än att säga förlåt, och försöka bättra mig! Du vet vem du är och du var en av mina bästavänner, jag litade mke på dig men nu är det över, det kanske är så att vi två helt olika personer, vi är nog inte menade att vara bästisar inte vet jag? Men trodde verkligen du inte gillade mig efter ett tag så nu har jag släppt taget förlåt! Men måste gå vidare nu jag kanske uttrycker mig på fel sett men det går faktiskt inte att göra ngt åt för det är en del av mig, alla har sina dåliga sidor vet att du litade på mig men men..Just nu ska jag inte tänka på det för då blir jag väl bara ledsen så låter det vara som man brukar säga "Livet blir vad man gör det till!" Och nu ska jag ha kul ;) men ska vara med Kicki idag, vi hittar säkert på nå roligt. Sen är det ju också fredag! :D Se p¨å x-factor hejar på Manda och Malcolm. Hihi men nu kommer dagens outfit  men bloggar kanske senare också hare bra hejs!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: