ronjaakosterberg.blogg.se

2012-10-25
17:43:00

Ny blogg osv..
 
 
Hej! Ja nu har jag då skaffat en blogg här istället, blev så less på bloggplatsen. Jag är en halv galen tjej vid 12 år, jag älskar att vara med vänner, och att dansa streetdance, mitt liv är topp kul just nu ;) jaja vill ni veta mer så är det bara att fråga på. Idag har jag varit med Ellen ek, Jennifer och Adam, vi har haft riktigt roligt! Haha vi har så dålig humor. Vi typ körde jaga på nå slags höbalar, och man ramlade hela tiden, annars har jag bara varit i skolan och tråkat nemen man gör inte så mycket mer, bjuder på en massa bilder från dagarna!(Inte redigerade så dålig kvalla)
 
 
Haha ja nu fick ni se lite av mitt roliga liv, nu ska jag gå och ta ett bad bloggar imorgon!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: