ronjaakosterberg.blogg.se

2012-10-26
21:14:44

Svar från min frågestund,
Vilka är dina bästavänner?: Kicki,Emelie,Vera och Ellen ek typ.
Gillar du grodor?: Haha vet it?
Om du fick välja ett djur att vara, vilket skulle de vara?: HUND! :D
Vem litar du mest på av alla dina vänner?: Emelie och ngn annan..
Vad är det dummaste du gjort?: Massa saker så vet it?
Saknar du någon?: Mjo!
Gillar du glass? :Såklart!

Har du någon gång rökt och blivit fast i det eller bara provat?: Nej inget av det!
Har du blivit allvarligt mobbad?: Ne, retad o mobbad var jag ett tag men it så alvarligt mest för att jag var ful osv..
Favorit färg?:Turkos, rosa, grön tror jag! 
Favorit mat? :): Vet it?

Vilka kan du lita på till 100 procent? <3 xD: Haha som jag sa: Emelie och ngn annan..

Vem är den sötaste killen du känner? :D: Det finns många hehe men vet inte riktigt.

♥ Hur många syskon har du?: ett en brosa, och två bonus syskon.
♥ Är det nån som har sårat dig och 'såret' försvinner aldrig?: Eh? Jo.
♥ Vad är din favoritfärg?: Redan svarat på.
♥ Vad gör du helst på fritiden?: Är med vänner dansar osv..
♥ Bästa vännen som du litar på mest?Svarat på redan.
♥ Vinter, vår, sommar eller höst? Vet ej?
♥ Vem är din idol? Justin bieber
♥ Finns det nåt/nån band/artist som du verkligen inte gillar? Ja Eric Saade, USCH!

 

 

Är det något i livet du saknar?: Jo,
Om du fick, skulle du vilja ändra ditt utseende? hur?: Längre hår, annan färg, mitt ansikte xD
Vad skulle du helst gå i fotboll eller basket?: Fotboll!

 


 

 

 

Svara
 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: