ronjaakosterberg.blogg.se

2013-04-09
14:52:34

Blodprov, träning.
Hejhej! Skolan gick bra. Vid halv 11 gick jag ju till vårdcentralen, berättade ju hur jag har det i min käke haha men sen så skulle jag ta blodprov i armvecket för att se om det är infektion eller något sånt. Jag hatar att ta blodprov huuh var lite chockad!! Men det gick bra, och jag ska äta några tabletter/medicin i 10 dagar det är ngn slags behandling? Sen om det inte blir bättre får vi gå till en tandläkare jaja men det var ju bra att vi kollade upp det ändå. Idag ska jag ta det lugnt ett tag se film hehe igen, sen ut och springa! Ja som sagt så vill jag få tillbaks min kondition jag hade när jag gick i fridrott osv så jag ska verkligen börja springa/promenera och kanske göra lite såna här fridrotts övningar med Emelie det är verkligen riktigt kul. Har ont i benen idag från igår;) sen är det dansen också, vi dansar ju såklart men vi gör faktiskt armhävningar/situps osv.. Så det känns bra! Men det var det jag bloggar senare då jag har tid pusspuss.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: