ronjaakosterberg.blogg.se

2013-04-08
13:22:39

Dagen..
Hejhej! Skolan var helt okej, fick träffa alla kompisar osv.. Jobbade ändå rätt bra. Vi fick sluta tidigare eftersom våran idrotts lärare var borta kändes bra! Vi ahr inga läxor i veckan utom att läsa ngn bok så det är helt ok, just nu ska jag bara ta mig en macka sen ut och springa en snabbis innan Emelie kommer hit! Ska liksom börja få upp min kondition, sen så känns det rätt roligt att springa, ska också sluta småäta. Bättre att äta regelbundet tror jag! Men sen så ska jag och Emelie se på någon film  prata lite sen går vi säkert också ut och gör något men det blir roligt, föresten filmen jag såg igår hette " Bitchkram" den var jätte bra rekomenderar den! Annars imorgon ska jag ju kolla upp käken, det är säkert inte nå farligt men vi ser ju.. Nu har jag som inte mycket mer att skriva så vi hörs sen!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: