ronjaakosterberg.blogg.se

2013-04-30
17:30:00

Don't wait on answers, stand up and just keep going.
Hej varit med Emelie idag vi pratade osv, ska vara med henne imorgon osv.. Valborg idag ska väl dra dit lite senare med  lillebror och typ köpa nå godis. Är social vid facebook så snälla någon som är lika social som jag skriv? ;) nejmen har typ tråkigt. Är ledig imorgon känns toppen! Så himla jobbigt i skolan just nu och sen är det en annan sak som verkligen tar tid från mitt liv men jag ska som sagt ta itu med det, så jag har lite fullt upp. Men ska umgås med brorsan i kväll kommer säkert upp lite foton imorgon eller senare idag, vet gjorde ännu en ny header men den är lika tillfällig den med. Vet inte varför men är så sjukt seg på att blogga sorry! Ajjah har det bra ska dra nu kyss.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: