ronjaakosterberg.blogg.se

2013-04-21
10:10:09

I don't wanna be anything other than i've been trying to be lately, All i have to do is think of me and i've peace of mind.
Hejhej! Vart riktigt seg på att blogga, men jag har varit sjuk osvosv. Ska försöka ta upp det igen, ajjah ni vet att jag brukade kolla på One tree hill? :D det kom två nya säsonger så jag såg klart dom, sen började jag om från säsong 1 eftersom jag inte riktigt kommer ihåg dom så mycket, jag blev helt fast! Så nu känns det så tråkigt att jag sett klart alla :(.. Haha sitter och nöttar några låtar från serien. Ni borde se den serien, den finns på swefilmer. Tro mig man blir helt jävla fast hihi! Sen så har det smält mycket ute, känns grymt bra! Var ute igår då solen höll på att gå ner, satt mig bara på en gräs kulle och rensade tankarna kändes bra. Rätt mycket som hänt som jag säkert tar upp sen, nu ska jag se om orkar se one tree hill igen, kanske se om något gammalt avsnitt, haaha fan vad trög jag är;) men idag är det dans så det blir nog dte enda jag gör, sen är det skola, måste ta igen lite saker varit sjuk i en hel vecka så ja men hejdå vi hörs.
Så gammal.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: