ronjaakosterberg.blogg.se

2013-04-02
20:35:00

Ida Hedqvist.
Hej dagen har varit awsome som jag sa.. Ja jag promenerade till bergviken för att vara med en tjej som hette Ida. Haha hade lite svårt först att hitta dit vars vi skulle mötas så jag fick ringa henne osv.. Sen kom hon hon och jag trodde jag skulle vara blyg men det var tvärtom! Vi pratade om massor sen gick vi till ngn lekpark som fanns där vi gick väl runt i den o hade allmänt roligt. Sen efter ett tag kunde jag vara helt mig själv och vi typ var lite onormala skrattade åt typ ingenting! Sen gick vi till henne för att dricka vatten osv.. Så vi stannade inne ett tag frågade varan saker, haha som vi skrattade, jag snackade om att jag var rädd för vita häxan i narnia o trodde hon skulle komma in i min garderob när jag var liten, sen höll vi på och skämtade om saker, sen gick vi ut en snabbis o fortsatte ha kul vi gjorde mera men orkar inte skriva allt men senare så skulle jag hem så ja jag promenerade hem, kände att jag fick riktigt ont i benen men det är bra för min kondition.. Så jag hade väl en sjukt rolig dag men nu ska jag sitta vid datorn en stund till osv men hejdå!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: