ronjaakosterberg.blogg.se

2013-04-27
20:24:33

Justin bieber, Kicki, Mys.
Hejhej alla fina. Vaknade vid halv 10 idag, hade nå sjukt ont i huvudet men det gick över. Tog det mest lungt på morgonen, sen for jag, Robin och pappa till stan. Robin skulle köpa nå X-box spel å jag köpte ännu en tidning som var en special med Justin bieber haha!! Så nu har jag hängt upp ännu 8 affischer :'D så jag ska väl strax ta och mysa ner mig och läsa den och äta nå gott *MYS* annars har jag varit med Kicki idag vi gick runt och pratade sen for vi till IP mötte Hannes, Ellen asp, Johanna och några andra, faktiskt rätt roligt ändå! Så vi var väl sociala där.. Sen blev det jävla kallt så jag stack hem men en riktig great dag iallafall. Men ska dra nu vi hörs kyss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: