ronjaakosterberg.blogg.se

2013-04-29
20:27:00

Kicki osv..
Hejhej. Vart med Kicki idag, vi var på IP och hade sjukt kul! Stördade oss lite men vi är lite som vi är.. Imorgon får jag se vad som händer, fortfarande skola ju. Ska väl göra läxor antar jag? Just glömde att säga att jag fick C på nationella No provet, lycklig :D.. Det var ju bra, annars sitter jag och lyssnar på Justin Bieber och är aktiv på facebook.. Ska se om någon är social, har inte så mycket att skriva just nu, utom att det bara är nå veckor kvar tills jag får pengar igen, och ja Headern är super tillfällig, blev så less på den andra men den här blev lite för ljus eller grå, whatever vi får se när jag orkar göra en bättre! Ajjah ska försöka lära mig att uppdatera bättre. Kyss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: