ronjaakosterberg.blogg.se

2013-04-11
20:19:33

Lilla Emelie.
Ja jag ahd eingen bra rubrik. Ja som ni fattar har jag varit med Emelie idag, vi hade så sjukt kul! Vi gjorde the cupsong och mycket annat men kul var det! Ja och igår var jag med Kicki vi stod och dansade utomhus och hade skojigt Haha! Hade ju nationella prov idag tror det gick bra iallafall.. Imorgon ska jag kanske sova över hos Emelie som vi redan tänkte fråga i måndags men vi får se om jag får. Nu håller jag bara på att träna the cupsong och låten haha det är faktiskt riktigt kul. Och ja filmen jag såg i förgår hette "House Bunny" så jävla kul/bra, rekomenderar den verkligen. Men nu ska jag fortsätta sitta vid facebook och se om det händer något men vi hörs pusshej!
Jag å kicki igår..
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: