ronjaakosterberg.blogg.se

2013-04-09
20:32:00

Saker ni kanske inte visste om mig.
- Jag har tappat kontakten med många väner/bästavänner i slutet på 2012, pågrund av mina och deras misstag.
- Min mamma dog för 6 år sen.
- Jag hatar sprutor.
- Jag har lätt för att bli kär.
- Jag älskar att skriva berättelser, eftersom jag vill bli författare som vuxen.
- Jag har "Aldrig" testat röka vilket jag aldrig ska heller..
- Jag ogillar min skola med stort O.
- Jag  har en speciell musik smak. :3
- Jag älskar mina vänner och familj mest av ALLT.
- Min riktigt naturliga hår färg är "ljus brun!"..
- Jag har bara färgat/tonat mitt hår tre gånger.
- Mitt naturliga hår är riktigt vågigt o ibland lockigt.
- Jag är less på att försöka ändra på mig bara för att folk ska tycka om mig.
- Jag har haft väldigt bra kondition men nu är den nere på botten fast jag håller på att få tillbaksden;)
- Jag har börjat springa två gånger i veckan.
- Jag har ett dåligt självförtroende men det är på väg uppåt!
- Jag älskar Rosa det är så sött, i love sweet things.
- Jag älskar morötter :'D
- Jag är kallad för att vara benig/försmal och det är nog ett av det jobbigaste att få höra.
- Jag har varit väldigt känslig för bråk osv men det är inte så längre.
- Jag stör mig ibland på folk som säger " Åh jag förstår" när jag är ledsen över något till ex: Min mamma eller nått annat eftersom enligt mig kan ingen veta hur någon annan känner!
- Jag är en väldigt glad person.
- Jag skrattar nästan 80% av dagen.
- Jag suger på att sjunga.
- Jag har inte riktigt en förebild.
- Jag avkyr när folk förändras för "Mycket" iallafall mot mig, då har jag ingen lust att lära känna den "Nya" hon/han.
- Jag älskar mitt liv.
- Jag älskar och hatar mig själv, jag älskar dom braa sidorna hos mig men hatar dom dåliga men ibland så äre det bara så att jag kan gilla dom dåliga också.
- Min favorit mat är potatisbullar och palt.
- Jag älskar hundar.
- Jag har gått i ridning, karate, och fridrott å nu dans.
- Jag avkyr blodpudding usch!
- Jag riskerade att få lever sjukdom innan  jag föddes.
- Jag har godkänt i alla ämnen utom ett.
- Jag älskar att mysa.
- Jag är inte blyg när jag lär känna folk.
- Jag tycker det är viktigt att våga vara sig själv.
- Jag tycker skåpbilar är obehagliga ;3
- Jag har varit utomlands 2 gånger.
- Jag har ett riktigt syskon Robin, sen har jag två bonus syskon.
- Min bonus mamma betyder enormt mycket för mig!
- Jag vill ha en lillasyster.
- Jag är inte allergisk mot något.
- Jag har piercing i näsan.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: