ronjaakosterberg.blogg.se

2013-02-09
11:26:33

-
Hej tror inte jag har någon feber idag men ska ändå ta det lugnt idag, köpa godis och bara ta dagen som den kommer..Bytt när piercing den är lite större, silvrig och rosa. Det gjorde då riktigt ont att sätta i den haha men det avr iallafall gjort! Orkar inte det där med dagarna/bilderna blev så jobbigt nu när jag missat massor. Ska ta och se mer Pretty little liers nu har fastnat för programet! Jaja imorgon får vi se om jag går på dansen beronde på om jag har feber idag men känner mig då bättre, duschade igår och friskade upp mig. Gått runt i smutsiga säckiga kläder och risigt hår så det var bara bra! Men ska verkligen se till at börja blogga igen men hejdå.
(Instagram kvallan) Ny prfbilden.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: