ronjaakosterberg.blogg.se

2013-02-21
19:19:00

Blandat.
Hej. Vet att jag inte bloggat  på ett tag men allt har varit så konstigt, jag måste börja bete mig! Har varit nere senaste tiden, allt är så bra men ändå inte! Skolan fungerar som det ska och allt sånt, men det är väl en sån här jobbig period bara.. Har märkt att det är fler än jag, folk skriver så på instgram, facebook osånt! Men jag funderar så mycket just nu, skulle nog behöva tänka på saker just nu, det är så mycket som snurrar runt i mitt huvud. Mamma, kompisar, mig själv, Familj och allt såntdär! Jag måste verkligen sluta ljuga, jag får ju inget bra ut av det iallafal, jag sårar bara folk. Tycker jag har gjort nog med misstag, alla gör det men jag klarar verkligen inte av att se folk bli sårade! Jag vill inte bli en mytoman, jag vet att jag är en bra person och jag ska bättra mig precis som jag sagt. Men just nu så är jag bara så trött/ledsen/arg, sist jag ljög för någon och sårade dom, minns jag inte när jag somnade? Jag vaknade med kläderna på jag grät mig nog till sömns. Jag mår bra osånt men jag är bara lite ledsen på mig själv och less på mycket vill bara skrika ibland men livet är ju upp och ner, jag förstår mig bara inte på alla. Jag är som glad men ändå ledsen och jag har så dåligt självförtroende just nu för det är så mycket speciellt när orden jag ofta får höra "Ful" ekar i mitt huvud och det är så mycket bara, känner mig bara ledsen, men jag vet att jag kan lyckas bygga upp det! Sen är det så mycket som händer med kompisar O_o vet inte vilka som är dom jag verkligen ska lita på?! Sen är det lite i klassen, jag är retad för att jag gick till kuratorn förr och det är bara några nu för tiden som snackar med mig då och då allt är liksom så jobbigt och förvirrande. Jaja ska se till att lösa detta men ska bara få ta det lugnt ett tag, allt ordnar sig det vet jag måste bara bygga upp ett självförtroende och fixa mina misstag, Så vi hörs snart! :) 
Det här är den sidan av mig jag ska komma tillbaks till! 
Så önska mig lycka till.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: