ronjaakosterberg.blogg.se

2013-02-25
20:22:36

Dagen.
Hejhej, dagen har varit super. Fört och främst har jag varit med Kicki vi var ute och gjorde det gamla vanliga;) hade verkligen roligt iallafall! Sen efter maten fick jag aldrig tag på henne men hon ringde och jag skulle åka skridskor men Kicki hade typ inte några? Men hon ville kolla på (Bambi på hal is vettu) men jag ville inte åka själv heller så jag ringde Emelie osv.. Men Kicki kom aldrig? Jag och Emelie hade också roligt for runt där på banan och dansade på skridskor om man säger så hahaaha! Annars har jag nyss ätit lite bulla som Lena bakat gottgott, och såklart lyssnar jag på musik (Justin bieber) jau men nu ska jag ladda över lite musik till min Mp3/walkman så kyss.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: